HUDU, RIIS & JUEL FORENES I FORLÆNGELSE

Onboarding 2 Denmark med Annette Juel Baunsgaard i spidsen har forlænget engagementet i Lyngby Boldklub og endda øget det med en ekstra mand. Kristian Riis og Abdul Hudu præsenteres fremover begge to af Onboarding 2 Denmark, ligesom Annette Juel Baunsgaard fortsætter i LB MorgenNetværket.
“Vi forlænger naturligvis partnerskabet med Lyngby Boldklub, fordi vi kan – og fordi vi vil,” understreger Annette Juel Baunsgaard smilende og fortsætter:
“Energien i netværket bliver man stærkt afhængig af, og alle vil hinandens bedste. Det er jeg meget taknemlig over.”

Onboarding 2 Denmark var personlig profilpartner for Mathias Hebo, men nu er det blevet tid til at tage godt imod et par af de nye ansigter i stedet.
“På trods af nedrykning, trænerskifte og et farvel til flere gode spillere, herunder Hebo, som vi var stolt profilpartner for, så er tiden inde til at stå sammen for Lyngby og tilføre klubben og partnere fornyet energi efter en mørk tid,” siger hun og slutter:
“Vi har været med siden 2019, været sæsonkortholdere gennem 10 år og kongeblå endnu længere tilbage, så vi opper os og tegner to profilpartnerskaber. En jysk og en ghanesisk. Det giver mening. Vi håber nu på en god sæson, og vi glæder os helt vildt til at komme på stadion og til morgennetværk igen. Forza Lyngby.”

Onboarding 2 Denmark har hjulpet Lyngby Boldklub med at få Abdul Hudus papirer hurtigt gennem og sikret ham en god onboarding til Danmark.

Mød Onboarding 2 Denmark her.

På billedet ses Annette sammen med de to profiler Riis og Hudu.

#SammenforLyngby