Nytilkomne Hudu: ”Atmosfæren i klubben er god”

I sidste uge hentede De Kongeblå den 21-årige midtbanespiller Abdul Halik Hudu hos svenske Hammarby på en 2-årig aftale. Siden da har den unge midtbanemand trænet sammen med resten af Lyngby-mandskabet i den sidste del af sæsonopstarten.

Netop den første korte periode på Lundtoftevej har været god, mener Lyngbys nye nummer 43:

“Min start i Lyngby har været rigtig god. Atmosfæren omkring holdet og i omklædningsrummet er rar, og jeg har fået hjælp fra alle omkring klubben. Nu handler det om sammen med resten af holdet at blive så gode som overhovedet muligt, hvilket også generelt er et stort personligt mål for mig at hjælpe til med,” lyder det fra Hudu, der beskriver sig selv som en alsidig type på midtbanen:

“Jeg er en allround-spiller, der kan levere i begge ender af banen – både i det offensive, men samtidig også arbejde defensivt og være en solid pasningsspiller centralt på banen. Jeg vil gøre, hvad holdet har brug for. Jeg skal finde ind i holdets spillestil, og hvordan træneren vil have mig til at spille,” slutter den 21-årige midtbanespiller.

Sæsonstarten, som Hudu netop var en del af, lakker mod enden, eftersom NordicBet Ligaen skydes i gang i weekenden. For De Kongeblås vedkommende starter det hele på udebane mod Nykøbing FC på søndag klokken 15.

Abdul Halik Hudu præsenteres af Onboarding 2 Denmark ApS