NY PARTNER: “FØLTE MIG VELKOMMEN”

Anne Vagner fra Wonderfuel Agency var med som gæst i LB MorgenNetværket, og den gode netværks-ånd hun blev mødt af, fik hende til at blive medlem.

“Først og fremmest følte jeg mig meget velkommen i Lyngby Boldklub, da jeg mødte op som gæst til morgennetværksmøde. Dernæst fordi jeg gennem andre netværk har oplevet, at det er en god måde at skabe ny forretning på,” siger Anne Vagner og understreger:

“Specielt når man som mig ikke er den fødte kanvas-sælger, men bedre i forbindelse med opbygning af relationer. Derudover er vi konstant på udkig efter nye og spændende samarbejdspartnere, og her har jeg også gode erfaringer med netværk.”

For Anne Vagner går netværk begge veje:

“For mig er det helt naturligt at kigge netværkets vej, når jeg skal bruge en ydelse – i firmaet eller privat,” siger hun og slutter:

“Jeg har en naturlig nysgerrighed overfor andre mennesker og elsker at blive inspireret og udfordret, og så forventer jeg nye kunder og nye spændende samarbejdspartnere – og en masse gode netværksoplevelser.”

Mød Wonderfuel her: https://www.wonderfuel.dk/

Velkommen til Anne!