Freyr: “Sejre giver selvtillid”

Lørdag kl. 13.00 møder Lyngby Boldklub drengene fra Nord, FC Helsingør, i en træningskamp, og cheftræner Freyr Alexandersson fortæller om forventninger:
“Vi har haft en fantastisk træningsuge, og det skal vi tage med ind til kampen i morgen. Vi har nogle spillere, som har været ude med skader, men dem skal vi have i spil i morgen, og det glæder vi os til,” siger islændingen og fortsætter:
“Vi skal bygge videre på de gode ting fra de første to træningskampe, mens vi også skal holde fast i vores fokuspunkter. Det vigtigste i morgen er fortsat, at vi kan se en udvikling i spillet og samspillet, men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg gerne vil have en sejr, for sejre giver selvtillid.”

Det er muligt at overvære kampen på behørig corona-afstand og indenfor de gældende restriktioner. Kampen streames også på Lyngby Boldklubs Youtube-kanal.

Truppen:
Frederik Schram (GK)