FØRSTE TRÆNINGSKAMP: FC KØBENHAVN

Freyr Alexandersson har været styrmand siden lørdag, og tirsdag venter opstartens første træningskamp mod FC København.

“De første dage har været helt fantastiske. Drengene har arbejdet stenhårdt og med en fantastisk arbejdslyst og iver. De har taget godt imod mig. Der er meget, vi skal igennem inden sæsonstart, men en ting af gangen og hver uge skal vi bygge mere på,” forklarer cheftræner Freyr Alexandersson og fortsætter:
“Vi kommer til at arbejde med 6 store grundprincipper, og mod FC København har vi tre fokuspunkter, som jeg gerne vil se, spillerne bringer i spil i morgen.”
Derudover forventer cheftræneren at se samme gejst i kampen som på træningsanlægget.
“Jeg forventer, at vi bringer power og vilje til at arbejde hårdt, da det danner grundlaget for at skabe gode resultater, men også at vi skal vise det taktiske spil, vi har arbejdet på og skal vænne os til,” siger han og fortsætter:
“Udover fokuspunkterne så er jeg også spændt på at se, hvor vi er i forhold til spillernes fysiske form, som vi arbejder med.”

Kampen spilles kl. 12.00, men der er ikke adgang for tilskuere. Du kan dog følge kampen via stream på FC Københavns Facebookside. Link: lbklive.dk/testkamp

Truppen:
Frederik Schram