“VI VIL GERNE STØTTE KLUBBEN”

JRP Holding ApS forlænger engagementet i Lyngby Boldklub, og direktør Richard Petersen ser frem til den nye sæson og glæder sig til, at stadion igen kan summe og være fyldt med den gode stemning:
“Vi vil først og fremmest gerne støtte klubben og nyder atmosfæren på Lyngby Stadion, og så er det altid dejligt at komme i Carl Ras Loungen, fantastisk service fra ledelse og medarbejdere, men også et voldsomt turbulent år for klubben både på og udenfor banen,” siger Richard Petersen og fortsætter:
“Jeg glæder mig til at møde de dejlige mennesker igen i Carl Ras Loungen og til at se, hvordan det nye hold klarer sig i Nordic Bet Ligaen, men mest af alt til sammen at vende tilbage til Superligaen,” slutter han.

Tak for den fortsatte opbakning!
#SammenforLyngby