JOB: Fanzone-crew til Danmarks bedste familiestadion!

Vi er og vil være Danmarks bedste familiestadion, og til det søger vi et nyt Fanzone-crew, som skal skabe en masse fede aktiviteter for vores fans og børneklubmedlemmer på kampdage.

Lyngby Boldklub spiller i landets næstbedste række efter sommerferien, men med en klar mission om at vende tilbage til Superligaen. Vores børneklub har mere end 1200 medlemmer, og dem kan du blive en del af teamet, der tager sig godt af på kampdage og bidrager til den gode oplevelse.

Fanzonen åbner to timer før kampstart, og til hver eneste hjemmekamp er der sjove aktiviteter for både børn og voksne op til kampstart og i pausen.

Det nye Fanzone-crew:

• Har god energi og overskud
  • Har gå på mod og ”do’er” mentalitet
  • Er imødekommende og hjælpsom
  • Er god med børn og har tålmodighed
  • Er fyldt 16 år

Du får:

• Gode nye bekendtskaber på en sjov og social arbejdsplads
  • Mulighed for stadionbilletter
  • Erfaring indenfor fodboldbranchen til cv’et
  • Medarbejderrabatter

Jobbet som Fanzone-crew er lønnet på deltid. Det er ca. hver anden weekend og varer 5-6 timer pr. kamp. Du må påregne, at det også af og til kan være en hverdagsaften.

Vi bruger meget gerne vores Fanzone-crew til andre events også, derfor vil der være mulighed for at få flere vagter løbende uden for kampdage.

Lyder dette som noget for dig, så send dit CV og kort ansøgning til Sophia på: sg@lyngby-boldklub.dk

Har du spørgsmål, kan Sophia også kontaktes med disse.

Vi ansætter løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

#SammenforLyngby