Opstartsfokus med Mikkel Beckmann

Spillerne møder ind fra ferie på fredag, og med en coronaforkortet opstart bliver det både hårdt, men også interessant, for vi har nogle gode træningskampsmodstandere i Hvidovre, FCK, Nykøbing, Helsingør og Fremad Amager. Du kan skrive alle træningskampene og de første 6 runder i kalenderen nederst i artiklen:

Assistenttræneren Mikkel Beckmann glæder sig til, at spillerne møder ind, så trænerteamet kan gå i gang med forberedelserne. For selvom trænerne allerede har været i gang med forberedelser mm. så det bliver godt at få spillerne ind til tests, træningskampe og forberedelse til sæsonen:

“Opstarten er selvfølgelig lidt speciel, fordi vi ikke har en cheftræner på plads lige nu. Når det så er sagt, så ændrer vi ikke på hvad vi har gjort før i tiden. Hartmann og jeg, har i lang tid alligevel stået for træningerne, så der kommer ikke til at være de store ændringer,” fortæller han og fortsætter:

“De første uger er fokusset på det fysiske, og der er den fysiske træner selvfølgelig en stor del af, hvor meget og hvor lidt spillerne skal belastes. Udover det har vi en masse træningskampe, der skal sørge for, at vi rammer kampformen til den første turneringskamp mod Nykøbing. I hvert transfervindue sker der selvfølgelig også en del ting på spillerfronten, og det gør der også i Lyngby i år”, afslutter assistentræneren

Træningskampene er også på plads:
-Lyngby Boldklub vs. Hvidovre IF, fredag den 25. juni
-FCK vs. Lyngby, tirsdag den 29. juni kl 12.00
-Lyngby Boldklub vs. Nykøbing FC, fredag den 2. juli
-Lyngby Boldklub vs. FC Helsingør, lørdag den 10. juli
-Lyngby Boldklub vs. Fremad Amager, lørdag den 17. juli

NordicBet Ligaens første seks første runder er fastlagt:
-Nykøbing FC vs. Lyngby Boldklub, søndag d. 25/7, kl 15:00
-Jammerbugt FC vs. Lyngby Boldklub, fredag d. 30/7, kl 19.00