Kasper Enghardt stopper i Lyngby Boldklub

Kasper Enghardt har netop meddelt Lyngby Boldklub, at han har fundet en ny klub, og dermed står det klart, at den 29-årige Kasper Enghardt ikke fortsætter i Lyngby Boldklub i næste sæson.

Kasper Enghardt fortsætter ikke i den kongeblå trøje, selvom der har været forhandlinger klubben og spilleren imellem. Desværre var de to parter for langt fra hinanden:

“Det er klart, at en spiller med Enghardts niveau altid er interessant, men vores strategi er, at prioritere unge spillere fra vores dygtige akademi, og der er to af dem i Høholt og Panjeskovic på Enghardts plads, foruden Gregor og Tshiembe,” fortæller Andreas Byder og fortsætter:

“Vi ville selvfølgelig gerne have beholdt Enghardt, men vi var desværre for langt fra hinanden i de forhandlinger, vi har haft. Vi vil gerne takke Enghardt for alt, men vi er også sikre på at, at vi har en trup, der er god nok til at rykke direkte tilbage i Superligaen igen,” afslutter han.

En fantastisk tid

Selvom det ikke bliver til mere, har Kasper Enghardt nydt sin tid i Lyngby Boldklub, hvor han har været med i to hæsblæsende sæsoner i Superligaen. Og det er minder, han tager med videre:

“Jeg vil gerne takke alle i og omkring klubben – spillere, trænere, ledelsen, kontoret og ikke mindst fansene. Jeg har haft en fantastisk tid i Lyngby, med en masse fede oplevelser og rigtig mange gode mennesker, som jeg har nydt at bruge min hverdag sammen med, og derfor har det heller ikke været nogen nem beslutning. Fansene har haft en kæmpe betydning for os spillere, hvor de altid har bakket os op i medgang og modgang. Det sætter jeg enorm stor pris på. Jeg håber alt det bedste for hele klubben, spillerne og fansene,” fortæller den 29-årige midterforsvar i forbindelse med skiftet.

Vi ønsker Kasper Enghardt alt det bedste i fremtiden, og vi takker for to gode år i Superligaen.