NYHED! Lyngby pølser med hjemmelevering

lyngby pølser

Lyngby pølser er et must til sommerens EM-fester, og nu kan du bestille den berømte stadionpølse med hjemmelevering!

Lyngby Boldklub, Öxneholm og Bold.dk lancerer nu sommerens ultimativt vigtigste produkt for alle fodboldfans – Danmarks bedste stadionpølse med hjemmelevering! Vi har det forgangne år solgt mere end 2 tons Lyngby-pølser som “take-away”-produkt under corona. Men i anledning af den forestående EM-slutrunde bredes pølsefesten nu ud til hele landet.

I samarbejde med Öxneholm og Bold.dk kan du derfor netop nu bestille 1,95 kg. Lyngby-pølser med fri fragt til kun 299,-. Vi leverer i hele landet og sikrer dermed, at du kan få Danmarks bedste stadionpølse til din EM-fest.

Du kan forudbestille dine pakker ved at klikke her. Levering begynder den 8. juni – altså i god tid før Danmark spiller sin første kamp ved EM-slutrunden.

Stadionpølser og anekdoter

I anledning af vores lancering inviterede vi de to EM92-legender Claus ‘Kuno’ og ‘Store’ Larsen i stævne ved grillen. Det kom der både røverhistorier, anekdoter og en god pølsesnak ud af.

Om Lyngby pølser

Lyngby Boldklubs pølser er en unik stadionpølse, som kun produceres til Lyngby Boldklub. Lyngby-pølsen er flere gange kåret til Danmarks bedste stadionpølse og produceres af Öxneholm. Pølsen sælges naturligvis på Lyngby Stadion til klubbens hjemmekampe, men er også til salg hos en lang række lokale butikker i Lyngby-området – og nu altså også i online-salg, hvor du henover sommeren kan få Lyngby pølser med hjemmelevering. Køb den her.