NY PARTNER: Vi vil være med på rejsen tilbage til topfodbold

Codeex henvendte sig til Lyngby Boldklub med et ønske om at støtte op i en svær tid. Og nu er de blevet samarbejdspartner, fordi værdi- og mindsettet i Lyngby Boldklub matcher Codeexs.
“Vi har længe været på udkig efter en samarbejdspartner, hvor vi kan få gode oplevelser med kunder, samarbejdspartnere, kolleger og vores familier. Derfor vi meget glade for at have tegnet et sponsorat med Lyngby Boldklub,” siger partner i Codeex Jimmi Ekberg, der fortsætter:
“Udover de rent forretningsmæssige og kollegiale muligheder sponsoratet giver os, er vi også meget interesserede i at støtte Lyngby Boldklub på rejsen tilbage mod fodboldens top. Som virksomhed kan vi i Codeex nemlig i høj grad identificere os med rollen som underdog´en, der ønsker at vokse til en størrelse, hvor man kan bide selv de største i haserne,” siger han og slutter:
“Vi glæder os også meget til at bidrage til Lyngby Boldklubs netværk med vores viden og kompetencer indenfor IT-hardware, data-centerløsninger samt lager- og logistikløsninger.”

Mød Codeex her.

#SammenforLyngby