U19-anføreren skriver under med Lyngby

I den kommende sæson skal endnu en spiller med kongeblåt blod figurere i Lyngbys førsteholdstrup. Det er U19-holdets anfører og midterforsvar, Thor Høholt, som bliver i Lyngby til sommeren 2023. Thor Høholt er 20 år gammel og fik debut sidste år mod SønderjyskE.

Thor Høholt har fast trænet med Superligatruppen, og har da også fået et par optrædener. Det bliver med al sandsynlighed til mere de kommende to år, for han har lige skrevet under på en kontrakt med hjerteklubben:

“Jeg har valgt at skrivekontrakt med Lyngby, fordi jeg har udviklet mig rigtig godt her, og fordi at de giver de unge spillere chancen på førsteholdet. Derudover vil jeg rigtig gerne være en del af det nye projekt med Carit Falch i spidsen,” fortæller den 20-årige stopper.

Også talentchef Nicas Kjeldsen er tilfreds med krusedullen:

“Thor har arbejdet rigtigt hårdt og topprofessionelt i sin tid i Lyngby. Så har han haft et rigtigt flot U20-år, og har allerede været inde og snuse til Superligaen. Det skal give ham blod på tanden til at arbejde ligeså hårdt, og så er jeg sikker på han kan blive en god spiller for os”

Kontrakten løber til sommeren 2023