Sommerens første træningskampe er på plads

Spillerne i Lyngby Boldklub er aktuelt gået på sommerferie, hvor kun Magnus Kaastrup, Magnus Warming og Emil Kornvig stadig er igang med U20-landsholdet. Derefter venter en lille ferie inden opstarten frem imod 21/22-sæsonen i NordicBet Ligaen. Her venter en varm opstart, hvor holdet starter ud med to træningskampe mod Hvidovre IF og FC København. Begge kampe spilles som udgangspunkt uden tilskuere, indtil andet eventuelt meldes ud.

Der bliver muligvis planlagt flere træningskampe i juli måned inden sæsonen starter d. 25 juli ude imod Nykøbing FC, information omkring disse vil ligeledes fremgå her på hjemmesiden.

BLIV SOMMERKLAR I KONGEBLÅT!
FIND LYNGBY SHOPPEN HER!

Sommerens første træningskampe:
– D. 25 juni, Lyngby Boldklub vs Hvidovre IF
– D. 29 juni, FC København vs Lyngby Boldklub

Der tages forbehold for ændringer, samt planlægning af yderligere kampe. Alle træningskampe hjemme på Lyngby Stadion spilles som udgangspunkt uden tilskuere, indtil andet eventuelt meldes ud.