DANI-FIX FORLÆNGER 🧼🧹

Den lokale virksomhed, Dani-fix, har valgt at forlænge engagementet i Lyngby Boldklub, og Daniel Fredensborg fortæller herunder hvorfor.

“Jeg kommer stort set til alle Lyngby Boldklubs hjemmekampe og nyder sammenholdet, der er i klubben, netværket og på stadion. Jeg er især imponeret over den gode støtte til hinanden, jeg oplever i erhvervsnetværket blandt sponsorerne, og jeg følger samtidig begejstret udviklingen i klubben på sidelinjen som partner i klubbens netværk,” fortæller han og fortsætter:
“Jeg deltager så vidt muligt i alt, hvad der har med klubben at gøre, både morgen netværksmøder, kampe og andre arrangementer. Og det er en fornøjelse at være en del af et spændende, givende og professionelt netværk, hvor jeg igen og igen oplever, at vi som partnere i netværket er der for hinanden, og at man altid kan få råd og vejledning på andre områder end lige mit eget erhverv.”

Foran Dani-fix og Lyngby Boldklub venter nu et år i første division, men det får ikke betydning for engagementet.
“Jeg glæder mig meget til at støtte op om klubben det kommende år og til at møde flere nye bekendtskaber i netværket. Jeg har modtaget flere kunder direkte fra klubben i det år, jeg har været med, og de kunder har så genereret min virksomhed yderligere kunder. Så hvis de alle skal tælles med, vil jeg skyde på, det er mellem 12-15 nye kunder. Jeg er dybt taknemmelig for at være en del af et solidt erhvervsnetværk, der samarbejder på kryds og tværs, og dermed skaber vækst for hinanden i vores individuelle virksomheder via skønne henvisninger, og det forventer jeg, udvikler sig yderligere det kommende år. Jeg vil gøre mit bedste til at bidrage endnu mere til netværket i det kommende år, så den gode udvikling kan fortsætte, og netværket kan udvikle sig endnu mere.”

Mød Dani-fix her.