Akademi Campen i pinsen en stor succes!

I Pinsen afholdt vi i Lyngby Boldklub den nye Akademi Camp for knapt 40 træningsivrige U11-spillere fra klubber som Virum-Sorgenfri Boldklub, FC Rudersdal, Bagsværd Boldklub, Ledøje-Smørum Fodbold, Hørsholm-Usserød Idrætsforening, AB Tårnby og Lyngby Boldklub.

SUPERLIGAENS MEST BÆREDYGTIGE
FIND DEN NYE 3. TRØJE HER!

På Campen fik de talentfulde drenge bl.a. professionelle træningspas under ledelse af trænere fra Lyngby Boldklubs Akademi, træning og turnering på Lyngby Stadions lækre græstæppe, tips og sjov med spillerne fra A-truppen samt masser af afslutninger på U19-målmand Tobias Gundel og A-truppens målmandstræner Thomas Villadsen.

Lyngby Boldklub Akademi Camp er et nyt koncept, som vi vil fortsætte med at udvikle.

Næste Camp bliver i uge 31, og mere information følger snarest.

BLIV FORÅRSKLAR I KONGEBLÅT!
FIND LYNGBY SHOPPEN HER!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.