INFORMATION OM BILLETTER OG AFVIKLING AF OB-KAMPEN

sponsorship sponsoring

BILLET INFORMATIONER TIL  OB-KAMPEN
Pr. dags dato er billetter til de to sidste hjemmekamp OB sat til salg, hvor der er forskellige måder at få fat i din billet på.

Sæsonkort: Alle sæsonkortholdere har modtaget en mail, hvori information omkring billetter fremgår. Sæsonkortholdere og partnere har fortrinsret til Office Danmark tribunen (Vesttribunen), og vil kunne hente billetter dertil.

Løssalg: Skal du købe en billet til en eller begge kampe, kan billetter købes gennem linket her, hvor pladser på Oddset-tribunen (Sydtribunen) samt Office Danmark Tribunen (Vestttribunen) er til salg.

Ingen billetter til udebaneholdenes fans.

PRAKTISKE INFORMATIONER TIL  OB
Her er en række vigtige informationer, som du bedes læse, før du ankommer til stadion – og efterleve, når du er her, så vi sikrer en god, solid afvikling efter alle myndighedernes regler, retningslinjer og protokoller.

Alle portene åbnes to timer før kampstart, og vi opfordrer til, at du kommer i god tid og finder din plads.

• Du skal medbringe et gyldigt coronapas og ID med navn og cpr-nummer. Se info nederst på denne side. (Børn under 15 år fritaget)
  • Du skal købe din billet på forhånd og medbringe den på papir eller på din smartphone. (Der er ikke billetsalg på stadion på dagen)
  • Du skal bære mundbind under hele opholdet på Lyngby Stadion og i køen hertil. Du må dog tage det af, når du sidder på din plads.
  • Du skal som udgangspunkt sidde på din plads under hele opholdet, og på alle tidspunkter blive i din egen sektion. (Du må forlade din plads, når du besøger boderne eller er på toilet i din sektion) Mad og drikke skal indtages siddende på din plads.
  • Vis hensyn og hold afstand.
  • Lyngby Boldklubs personale følger blot retningslinjer og protokoller, hvorfor du på alle tidspunkter bedes respektere og følge deres anvisninger.

Pladser købt på Verdensmålstribunen sektion 1 (Øst)
– Vær opmærksom på, at dette er et afsnit uden sæder, men med nummerering på betonnet. Medbring evt. et tæppe, en lille pude eller lign. at sidde på.
– Du skal blive siddende på din plads under hele opholdet, med undtagelse af besøg på toiletter eller i boderne.
– Hold afstand – også når I sidder på tribunen.
– Adgang til stadion via den gule rute på billedet herunder. Altså via Sorgenfrigårdsvej og port 15. Du bedes forlade stadion af samme rute.

Pladser købt på Oddset Tribunen sektion 2 (Syd)
– Vær opmærksom på, at det er et ikke-overdækket afsnit, hvor der ikke er sæder, men nummerering på betonnet. Medbring evt. et tæppe, en lille pude eller lign. at sidde på.
– Der må ikke medbringes paraplyer, så medbring et regnslag, regntøj etc. i tilfælde af regn.
– Hold afstand – også når I sidder på tribunen.
– Adgang til stadion via den blå rute på billedet herunder. Altså via Sorgenfrigårdsvej og grusparkeringen og port 19.
– Port 1 vil også blive åbnet i forbindelse med udgang efter kampen.

Pladser købt Office Danmark Tribunen sektion 3 (Vest)
– Hold afstand – også når I sidder på tribunen.
– Adgang til stadion via den røde rute på billedet herunder altså via Haveforeningen og port 8. Du bedes forlade stadion af samme rute.

Pladser købt Office Danmark Tribunen sektion 4 (Vest)
– Hold afstand – også når I sidder på tribunen.
– Adgang til stadion via den grønne rute på billedet herunder altså via Hovedindgangen til Lyngby Idrætsby fra Lundtoftevej og port 9. Du bedes forlade stadion af samme rute.

Pladser købt Office Danmark Tribunen sektion 5 (Vest)
– Hold afstand – også når I sidder på tribunen.
– Adgang til stadion via Port 1 til sektion 5 gennem ‘badeparken’ fra sydlige ende ved grusparkeringen. Se lilla streg. Du bedes forlade stadion af samme rute.

ADGANGSFORHOLD:

GYLDIGT CORONAPAS: (SAMMEN MED ID)

– Er fuldt vaccineret for mere end 14 dage siden på kamptidspunktet.
– Har haft corona indenfor de sidste 2 – 26 uger gammelt (180 dage).
– Har en negativ coronatest foretaget indenfor de sidste 72 timer fra kamptidspunktet.
Find yderligere information om Coronapasset her.

Børn under 15 år er undtaget. Er du fyldt 15 år på kampdagen, skal du medbringe coronapas.

Køb billet ved at klikke her.