Optakt & trup: OB gæster Lyngby Stadion i sæsonens sidste hjemmekamp

Kampstart: Kl. 18:00 – D. 20/5, 2021
Kampsponsor: Sinatur
TV: TV3 Sport

Torsdag aften møder De Kongeblå hjemme OB på Lyngby Stadion, i sæsonens sidste hjemmekamp. Her slutter Lyngby-holdet af i 3F-Superligaen, inden det fra næste sæson hedder 1. division. Dermed håber vi mange Lyngby-fans vil kigge forbi Lyngby Stadion, og sende spillerne på ferie med en god oplevelse fra sæsonens sidste hjemmekamp. Dertil er det også et på-gensyn til Thomas Mikkelsen, Frederik Winther, Jens Martin Gammelby og Victor Torp, der alle spiller deres sidste hjemmekamp i denne omgang. Der er stadig ledige billetter på hjemmesiden, så skynd dig at sikre din plads.

Kampen er præsenteret af vores kampsponsor Sinatur, som byder alle kongeblå velkommen til opgøret!

SUPERLIGAENS MEST BÆREDYGTIGE TRØJE
3. TRØJEN KØBES HER!

Truppen til kampen:
1. Thomas Mikkelsen
28. Frederik Schram
2. Kasper Enghardt
5. Jens Martin Gammelby
6. Frederik Winther
8. Mathias Hebo
9. Lasse Fosgaard
10. Rasmus Thellufsen
11. Magnus Kaastrup
13. Casper Dani Winther (U19)
14. Lauge Sandgrav (U17)
16. Christian Greko Jakobsen
18. Kevin Tshiembe
19. Magnus Warming
20. Kasper Jørgensen
25. Emil Kornvig
29. Victor Torp
30. Marcel Rømer
32. Gustav Mortensen (U17)
33. Thor Høholt (U19)

Rundens modstander: OB
Fynboerne kommer til opgøret på torsdag med forudsætningerne om en sejr, hvis der skal holdes liv i håbet omkring 7. pladsen som giver Europa-playoff. Sæsonen har ikke været den store succes for striberne, som mistede top seks samt har i perioder af sæsonen været i problemer som blandt andet førte til et trænerskift. Dertil har den hjemvendte profil Bashkim Kadrii fundet formen i foråret, og er bestemt en spiller der er værd at holde øje med torsdag aften!

BLIV KLAR TIL JUBILÆUMSÅRET
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.