Lasse Fosgaard forlænger sin aftale til sit tiende år

I dag har Lasse Fosgaard sat sin krusedulle på en etårig forlængelse med Lyngby Boldklub. Fanfavoritten går dermed ind i sit tiende år som Lyngby-spiller, og med 267 kampe blander han sig i toppen af de spillere, der har spillet flest kampe for De Kongeblå.

Selvom det står klart, at Lyngby Boldklub rykker ned i 1. division har Lasse Fosgaard aldrig været i tvivl hvor han helst vil spille. Det vil han nemlig fortsat i hjerteklubben:

”Lyngby Boldklub er én stor familie, som jeg er stolt af at være en del af. Jeg elsker klubben og især fansene, og derfor var det ikke en svær beslutning, selvom jeg bliver 35 i efteråret,” og fortsætter:

”Det er mit tiende år og selvom vi lige er rykket ned, har vi gang i noget stort. Carit har virkeligt vækket en sovende bjørn, og den rejse med offensiv fodbold og en masse unge vil jeg være med på,” fortæller han i forbindelse med OB-kampen.

Lasse Fosgaard er med sine 267 kampe med afstand den spiller i klubben, der har spillet flest kampe for De Kongeblå. Hans kontrakt løber til den 30. juni 2022.

Se forlængelsesvideoen her: