Haller: “Meget afgørende kamp i aften”

Lyngby Boldklub møder kl. 20.45 FC København i eSuperligaen, og træner Haller fortæller på vej til studiet, at det er en af sæsonens vigtigste kampe, der venter.
“Jeg forventer, at vi i aften skal spille to tætte kampe, hvor coin toss kan få afgørende betydning for udfaldet. Der er tre helt vildt vigtige point på spil, der potentielt afgør, hvordan vores placering i grundspillet kommer til at se ud, så det er en meget afgørende kamp i aften,” fortæller Mikkel Haller, der har valgt Frederik Olsen og Niklas Jakobsen til dysten.

I bilen på vej til studiet i Jenagade har han selskab af Mads Rasmussen, der spiller for FC København, men til dagens opgør er træner, og der er sjovt nok ikke enighed om aftenens resultat.
“Det bliver en sikker sejr til FCK,” afbryder Mads Rasmussen interviewet grinende, da Haller bliver spurgt til et bud på aftenens resultat.
“4-3 til os,” lyder Hallers bud, mens Mads Rasmussen vurderer styrkeforholdet anderledes:
“Jeg tør godt sige 5-3 til os.”

Der er lagt i ovnen til en tæt dyst kl. 20.45, og du kan se med på TV3Max og Viaplay, når Frederik “Freddy” Olsen og Niklas Jakobsen skal op mod sidste sæsons guldvindere.

Bliv klogere på eSuperligaens stilling her.