Bredt flertal stemmer for et udbud

Her til aften har Kommunalbestyrelsen i Lyngby-Taarbæk Kommune med et bredt flertal stemt for at gå videre med udbuddet af Lyngby Stadion.

Adm. direktør Andreas Byder har følgende reaktion på beslutningen:
“Vi er glade for, at der nu er truffet en beslutning, hvor et stort flertal i Kommunalbestyrelsen har valgt at sende Lyngby Stadion i udbud. Det ser vi selvsagt meget positivt på, og vi er glade for, at vi nu kan komme videre med arbejdet på at fremtidssikre stadion.”

“Vi skal nu dykke ned i materialet. Det er første gang, vi ser udbuddet beskrevet, og derfor skal vi på den korte bane danne os et overblik og se, hvad mulighederne er. Men vi er glade og positive, og som jeg lige umiddelbart ser det, så er det rimelig klart, hvad der kan bygges.”

“Vi har i klubben og i Friends været modige i hele denne proces de sidste 2-3 år, og jeg synes også, jeg vil rose Kommunalbestyrelsen for en visionær og modig beslutning. Nu glæder vi os til at dykke ned i materialet og arbejde videre.”

Læs beskrivelsen af rammerne her.

#SammenforLyngby