Politisk holdånd i Den Konge Blå Podcast

I dette afsnit af Den Kongeblå Podcast har vi besøg af borgmester Sofia Osmani, viceborgmester Simon Pihl-Sørensen og formand for børne- og ungedomsudvalget Gitte Kjær-Westermann.

Vi kommer vidt omkring til en snak om rigets tilstand. Hvilken betydning har en 100 år gammel klub for en by som Lyngby? Hvad er lokalpolitikernes forhold til klubben? Hvor langt er vi med et stadionudbud?

Få svar på det og meget mere ved at lytte til med her: lbklive.dk/podcast eller på dit fortrukne podcastmedie ved at søge på “Den Kongeblå Podcast”.

En lille bid fra udsendelsen får du her:

Læserbrev – fup eller fakta

Hvis du vil vide mere om Lyngby Boldklubs vision for et nyt stadion, kan du dykke ned i adm. direktør Andreas Byders læserbrev i DGO og følge med i debatten lige her: lbklive.dk/stadion

Her forsøger vi at komme naboernes bekymringerne til livs og afkræfte myter om projektet.