Elgiganten Ligaen: Vikings er finaleklar!

Med en overlegen sejr over AGF på 2-0 er Lyngby Vikings finaleklar i Elgiganten Ligaen.

Rasmus “raalz” Steensborg fortæller efter kampen til DRTV:
“Det føles godt, det gør det altså. Dejligt at slå drengene fra AGF. Det er gode gutter derfra, og det er altid fedt at slå nogle af vennerne,” smiler han og fortsætter om det unikke ved at spille den danske turnering Elgiganten Ligaen:
“Det kan helt sikkert noget andet. Det er helt specielt, når man møder de danske hold og skal spille mod danskere. Der er et eller andet psykologisk over det, og man kan virkelig godt mærke, at det ikke bare er at gå ind på en server og skyde hoveder. Der er meget mere i det.”

Se hele interviewet med “raalz” ved at klikke her. (01.44.30 inde i indslaget)

Kl. 19.00 bliver det afgjort mellem Copenhagen Flames og Tricked, hvem Lyngby Vikings skal møde i finalen, der onsdag kl. 16.00 kan ses på DRTV med optakt fra kl. 15.55.

#SammenforLyngby