Lyngby Boldklub på tredjepladsen

Med en sejr på 2-1 i går over OB indtager Lyngby Boldklub tredjepladsen i eSuperligaen, og det er lige der, hvor vi gerne vil være, siger træner Jeppe Ibsen.

Tirsdag aften blev det til et nederlag til AGF på 6-4, men det blev vasket af onsdag aften med en flot kamp til 1-1 af unge Frederik “Freddy” Olsen og en 1-0 sejr af Niklas Jakobsen.
“Kampen mod OB i runde 8 af eSuperligaen var et anderledes opgør. Freddy var med for anden gang, hvor han spillede en god kamp på egne præmisser. Niklas spillede sidste kamp på udebane, hvor han kom foran i første halvleg, hvorefter fokus klogt blev lagt på at træffe de rigtige beslutninger, der ville sikre os de tre point,” fortæller Jeppe Ibsen, der fortsætter:
“Halvvejs i sæsonen ligger vi nu nummer 3 i tabellen, og det er en rigtig stærk start af os, hvor alle spillere og trænere har været i spil. Det er en holdindsats. Jeg ser selv, at vi har gode chancer for at komme i top4, fordi vi har spillerne og mentaliteten til det. Nu skal vi vise, at vi kan holde niveau i de kommende runder,” slutter han.

Næste opgør er den 27. april mod FC Helsingør kl. 22. Du kan se kampen på Tv3Max og viaplay.

Se stillingen her.

#SammenforLyngby