Carit Falch: Sur/sød-følelse

På trods af et 1-0-nederlag til SønderjyskE, sidder Carit Falch tilbage med en sur/sød-følelse, fordi han føler at på trods af udvisningen til Marcel Rømer at vi var det bedste hold. Apropos udvisningen, giver Falch også sit besyv på den så hør det tre minutter lange interview her:

Carit Falch præsenteres af Beierholm.

FLERE NYHEDER

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub 

Sommerens opstartsprogram er på plads

Bliv del af elite miljøet på kvindeholdet

Powered by Flash ApS