Akademiweekend: Stærk modstand til klubbens akademitalenter

En svær akademiweekend er netop overstået, hvor alle klubbens hold blev matchet på et højt niveau mod Brøndby IF, KB og Farum. Desværre var resultaterne ikke med De Kongeblå, men holdene leverede god positiv fodbold hele vejen rundt og skal vender stærkt tilbage næste weekend når bolden igen ruller for Lyngby Boldklub akademitalenter.

Lyngby Akademiet er sponsoreret af af vores loyale partnere Sydbank og Dansk MiljøAnalyse

SUPERLIGAENS MEST BÆREDYGTIGE
FIND DEN NYE 3. TRØJE HER!

U19: Sen scoring sikrede point mod BIF
Lyngby Boldklub 2-2 Brøndby IF
1-2, Endrit Kamilji / 2-2, Mads Tvilstegaard

En svær kamp ventede hjemme U19-mandskabet, hvor Brøndby IF specielt med deres høje pas fik skabt problemer for De Kongeblå. Det var generelt kampen igennem meget lige, hvor holdet henimod kampens afslutning fik sikret det ene point på et mål af Mads Tvilstegaard. I løbet af opgøret reddede Lyngby-målmand Juul også et straffespark og var dermed afgørende for Lyngby-holdet tog point.

U17: Simovski dobbelt målscorer i nederlag
Lyngby Boldklub 2-3 Brøndby IF
1-1, Erkan Simovski / 2-2, Erkan Semovski

U17-holdet mødte ligeledes Brøndby IF på hjemmebane denne weekend, hvor holdet måtte nøjes med et enkelt point i en god kamp der blev spillet i højt tempo. Næste opgave for holdet er næste weekend hjemme imod ærkefjenden fra Farum.

U15: God holdpræstation mod et stærkt BIF-mandskab
Lyngby Boldklub 1-1 Brøndby IF
1-0, Ferdinand Erritzøe

I weekenden ventede der en svær modstander for U15-talenterne, da ubesejrede Brøndby IF kom på besøg. Kampen startede med et godt tempo fra begge mandskaber, hvor Lyngby-holdet især de første 30′ minutter var dygtige på bolden og gav Brøndby problemer. Her bragte holdet sig også i front med 1-0, inden Brøndby kom bedre med i anden halvleg og fik sikret sig det ene point med hjem til Vestegnen.

U14: Flot sejr i sæsonens første kamp
Lyngby Boldklub 1-0 KB

Sæsonen startede også godt for klubbens U14-hold, som hjemme imod KB sejrede med 1-0. Dermed kom holdet godt fra land i den nye sæson, og kan se frem imod næste kamp hvor HB Køge venter på udebane.

U13: God halvleg var ikke nok i Farum
Farum 5-2 Lyngby Boldklub
Noah // Maale

U-13 talenterne spillede en svær udekamp i Farum, hvor første halvleg ikke var til meget gavn for holdet hvor vi lukkede fire mål ind. Efter pausen kom holdet bedre ud til den sidste del af opgøret, hvor holdet fik reduceret til 4-1 og 4-2 i en kamp hvor holdet blev presset men kom godt igen imod slutningen af opgøret.

U12: Gode takter i svær udekamp
Brøndby IF 4-1 Lyngby Boldklub
Ilias Valentiner

En tur til Vestegnen ventede U12-holdet i weekenden, til et spændende opgør mod BIF. Store dele af kampen dominerede Lyngby-holdet, samt fik skabt de største chancer men ikke fik det optimale udbytte ud af mulighederne. Holdet spillede en god kamp spilmæssigt, til trods for det endelige resultat.

BLIV FORÅRSKLAR I KONGEBLÅT!
FIND LYNGBY SHOPPEN HER!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.