Tilskuerne vender tilbage fra onsdag

Superligaordningen genindføres med virkning fra på onsdag, og det betyder at tilskuerne vender tilbage til Lyngby Stadion når De Kongeblå på onsdag møder SønderjyskE i 3F Superligaen.

OBS: Som følge af genåbningen for tilskuere bliver Lyngbys hjemmekamp mod Sønderjyske rykket fra klokken 17.00 til 18.00

“Vi er selvfølgelig rigtig glade for aftenens udmelding. Superligaordningen er en tryg og forsvarlig ordning, og at den kommer i spil nu er meget glædeligt. Vi har endnu ikke hørt nærmere om indholdet af aftalen, der kan selvfølgelig være nogle småjusteringer. Men umiddelbart forventer vi at kunne lukke omkring 2.400 tilskuere ind fra på onsdag, hvilket betyder at vi igen kan byde velkommen til alle vores partnere og sæsonkortholdere” fortæller Andreas Byder.

Præcis hvordan du som hhv. partner, sæsonkortholder, børneklubmedlem og fan kan få adgang til kampene vil blive meldt ud hurtigst muligt. Så hold øje med vores hjemmeside, sociale medier og din mailboks.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske