Brian Hamalainen er blevet opereret

I slutningen af januar blev Brian Hamalainen slemt skadet til træning, da han fik overrevet korsbåndet og beskadiget menisken i sit venstre knæ. Nu er han lige blevet opereret af de dygtige læger på Gildhøj Privathospital, og operationen gik rigtigt godt, og Hamalainen har det efter omstændighederne godt.

Faktisk kendte Gildhøj-lægerne ikke status på menisken, men det viste sig, at den næsten havde helet sig selv. Det fortæller Brian Hamalainen fra sin sofa og med benet oppe:

“Operationen gik godt. Kirurgen sagde, at menisken stort set havde helet sig selv, og det er jo meget, meget positivt. Det betyder, at jeg allerede må vægtstøtte på benet, og jeg er bare glad for at kunne starte nedtællingsuret til at komme tilbage på banen for Lyngby”, fortæller han og fortsætter:

“Knæet er selvfølgelig stadig hævet, men man kan vel ikke forvente andet. I store træk har jeg det fint og er ved godt mod!”, afslutter venstrebacken.

Brian Hamalainen spillede på Lyngbys akademi indtil 2012, hvor turen gik til udlandet og Zulte Waregem. I sommer kom han tilbage til hjerteklubben, som han har spillet 116 kampe for over de to perioder.

Brian Hamalainen præsenteres af Office Danmark.