SPAREKASSEN KRONJYLLAND FORLÆNGER

Solen skinner, Lyngby vinder – og endnu en forlængelse at starte ugen på. Så bliver det næsten ikke bedre.
Sparekassen Kronjylland fortsætter engagementet i Lyngby Boldklub, og afdelingsdirektør Søren Bøgh Berg glæder sig til at komme på stadion og møde netværket igen.
”Lyngby Boldklub er byens stolthed, så vi finder det helt naturligt at bakke op. Der er tillige i tråd med Sparekassen Kronjyllands ønske om at bakke op omkring den lokale idræt,” fortæller han og fortsætter:
”Vi har været Lyngbypartner og medlem af morgennetværket i 2 år, hvilket har givet os mange gode oplevelser, både sportsligt, socialt samt enestående netværk på lægterne samt i morgennetværket. Som Lyngbypartner skal der dertil lyde ros og anerkendelse til hele staben omkring Lyngby Boldklub, der på trods af svære omstændigheder som følge af COVID-19, har leveret en beundringsværdig indsats i hele perioden.”

I afdelingen på Hovedgaden oplever de tilvækst og har ansat nye medarbejdere, der sidder klar til at yde personlig helhedsrådgivning til alle kongeblå.
”Vi glæder os til, at vi kan mødes igen. Både på lægterne til nogle gode fodboldoplevelser men også i morgennetværket. Det har vi savnet i lang tid.”

Mød Sparekassen Kronjylland på www.Sparkron.dk
#SammenforLyngby