Jelle stopper karrieren

Lyngby-fanfavoritten har i dag meddelt at han stopper karrieren, der har budt på flere ophold i dansk fodbold. Midtbanekrigeren vil med afstand blive husket bedst for sine fem år i Lyngby, hvor han både var med til at sikre to oprykninger og de famøse bronzemedaljer i 2017. Et kæmpe tak for ALT skal lyde til midtbanemanden med det kongeblå hjerte!

Der er ingen tvivl om, at Jesper ‘Jelle’ Christjansen har en kæmpe plads i alle kongeblå hjerter. På og uden for banen var han en kæmpe fighter og symbolet på alt det, Lyngby står for.

Og den kærlighed er gengældt. For den bedste tid i karrieren var i Lyngby, udtaler han til Bold.dk:

“Det største i karrieren var selvfølgelig tiden i Lyngby, hvor især bronzesæsonen med David Nielsen og de europæiske kampe var store, og afrundingen i Færøerne var også en kæmpe oplevelse og en god afslutning”.

Derfor er det en sørgelig dag, fordi Jelle takker af og lægger støvlerne på hylden efter han i sommer skiftede hjerteklubben ud med NSÍ Runavík på færøerne.

Se de mange store øjeblikke fra Jelles Lyngby-karriere igennem Fodboldbilleder.dk’s linse: