Talenttjek i Lyngby Boldklub

I forbindelse med voress 100-års jubilæum præsenterer vi op til den runde fødselsdag forskellige bud på ikoniske Lyngby-startopstillinger. Der vil hver gang være et nyt tema, som spillerne i startopstillingen er valgt ud fra, og til sidst vil de fantastiske Lyngby-fans kunne stille deres ultimative drømmehold fra klubbens 100-årige historie.

LÆS TIPSBLADETS ARTIKEL HER

Tipsbladet bragte tidligere på måneden en gennemført artikelserie om Lyngbys talentarbejde, og hvordan verden havde set ud, hvis ikke vi havde solgt nogle spillere. Mange af de spillere, vi kan mønstre, er etablerede landsholdsspillere og huserer på nogle af de store fodboldadresser i europæisk klubfodbold.

Se holdet øverst i artiklen, og giv jeres besyv i kommentarfeltet.

LÆS HAMALAINEN OG AC’S BESYV PÅ HOLDET HER

Sydbank og Dansk Miljøanalyse er stolte sponsorer af Lyngbys Akademi.

Tipsbladets kriterierne for drømmeholdet er:

Video: (C):Tipsbladet.

1. En spiller SKAL have spillet ungdomsfodbold i klubben for at være i betragtning til holdet. Om det er et halvt år eller 10 år har ikke haft betydning for udvælgelsen af holdet.
  2. Holdene er sat efter spillernes nuværende niveau.
  3. En spiller kan kun tilhøre én klub. Eksempelvis tilhører Emre Mor Lyngby, fordi Tipsbladet har vurderet, at han er mest Lyngby-spiller
  4. Opstillingerne er valgfrie og sat med det formål at få det bedst mulige hold