LYNGBYÅND OG STADIONPØLSER

– I er der endnu 🙏🏼
 
Det var så dejligt at mærke den kongeblå bevægelse, og vi kan slet ikke vente med også at få jer med helt ind på stadion igen.
 
Tusind tak til alle, der kiggede forbi og sendte smilende øjne bag bilruder og mundbind.

 
#SAMMENFORLYNGBY

FLERE NYHEDER

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES

U15 vinder Mannheim Masters 2026