TOP 5 over de mest nedern ting fra 2003

Husker du året 2003? 🤔
 
2003 var et år med ups and downs. Men samlet set et kodylt irriterende år, hvor Fu:el vandt tredje sæson af Popstars og vi allesammen fnisede over udtrykket “to ryk og en aflevering” 😬😅
 
Ingen af tingene er dog irriterende nok til vores top 5 liste over de mest nederen ting fra 2003. Hvad synes du, er det mest nedern?💙💙

FLERE NYHEDER

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub 

Sommerens opstartsprogram er på plads

Bliv del af elite miljøet på kvindeholdet

Powered by Flash ApS