HELLERUP LÅSE ÅBNER DØREN TIL VÆRDISKABELSE

David Topsøe-Keller gæstede LB MorgenNetværket før nedlukningen, og det var nok til at mærke den helt unikke Lyngby-netværksånd.
“Det har altid været vigtigt for mig at støtte lokalt, og jeg tror på styrken i den nære, lokale forankring, der er i Lyngby Boldklub. Det er et meget seriøst netværk, og jeg ved, der helt konkret kan komme værdi ud af det, og for mit eget vedkommende er der allerede kommet konkret forretning ud af det også,” siger Indehaver af Hellerup Låse Aps David Topsøe-Keller, der fortsætter:
“Jeg synes, at klubben gør meget for os samarbejdspartnere med blandt andet med madafhentningsmuligheder til kampe, og jeg synes, det gør, hvad de kan for at samle byen, hvilket jeg gerne vil støtte op om.”

Hellerup Låse Aps laver alle former for sikring fra nøglekopi til den store forkromede adgangskontrolsløsning til både privat og erhverv.

Velkommen til David.
Mød ham og Hellerup Låse her: https://hellerup-laase.dk/