SMIDIGT SUNDHEDSTJEK

Dansk Sundhedsteam Aps med Mette Reippurt Vieth i spidsen kom forbi Lyngby Boldklub og gennemførte på få timer det årlige sundhedstjek på hele spillertruppen.

Der blev hurtigt stillet op, og på fem minutter var Mette og hendes kollega Trude klar til at lave blodprøver og urinprøver på Superligatruppen, og allerede dagen efter lå prøvesvarene klar.

Nemt, smidigt og professionelt blev årets sundhedstjek gennemført, og vi er glade for at kunne byde Dansk Sundhedsteam velkommen som samarbejdspartner i Lyngby Boldklub.

”Vi har lavet lignende test set up før blandt andet for produktionsselskaber, men ikke på en Superliga-trup. Det var en god oplevelse for os at være i klubhuset og lave prøverne, og vi er glade for, at vi nu er samarbejdspartner i den lokale fodboldklub med et stærkt erhvervsnetværk, som vi glæder os til at møde og blive en del af,” siger Mette Reippurt Vieth.

Mød Mette og Dansk Sundhedsteam Aps her: