OP PÅ DUPPERNE MED HEBO

Så er den anden svedige træningsvideo klar med vores helt egen træningsbuddy Mathias Hebo Rasmussen!

Det er ingen hemmelighed, at nedlukningen tager hårdt på både humøret og fysikken.
Den 21. februar bragte TV2 et indslag om danske skolebørns dalende sundhed. Undersøgelsen viser, at flere børn er gået fra at dyrke motion 2-5 timer ugentligt til helt at have droppet motionen. Et hold forskere mener, at hvis skolebørnene ikke kommer tilbage i form igen snart, kan det føre til en lang række livsstilssygdomme senere i livet.
Vi har startet et lille træningsvideokoncept med humørbomben Hebo. Vi ved godt, at det ikke løser problemerne, men vi vil gerne give et nap med. Videoen er delt med vores børnfanklub ‘De Små Vikinger’, samt med alle vores samarbejdsskoler og nu også med vores følgere på de sociale medier.
Med en solid portion god humor og lidt friske vendinger, får Hebo dig hurtigt op gear. Cardio-træningen kræver intet udstyr – så på med træningstøjet og svedbåndet. 💙

Vil I også modtage fedt indhold før alle andre? Så kan du melde dit barn ind i vores børnefanklub: lbklive.dk/smaavikinger

Hebos profilpartner er Onboarding 2 Denmark ApS