Optakt & trup: FC København på besøg i Kongens Lyngby

Kampstart: Kl. 19:00 – D. 22/2, 2021
Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
TV: TV3Sport

Mandag aften tager De Kongeblå hjemme imod FC København, som gæster Lyngby Stadion til kampstart kl. 19:00. Her venter holdet en svær opgave, hvor Carit Falchs-tropper skal jagte vigtige point til 3F-Superliga tabellen. Dermed åbner vi ugen hjemme imod Østerbro-holdet, inden vi møder SønderjyskE på udebane i weekenden. Kampen spilles uden tilskuere grundet Covid-19 restriktionerne, hvor vi håber mange kongeblå-fans vil støtte holdet hjemmefra!

Opgøret imod FC København er et af de to største hjemmekampe, som Lyngby Boldklub må afholde uden tilskuere. Derfor har du som fan mulighed for at støtte klubben økonomisk med en støttebillet for bare 50,- og dermed deltager du også i lodtrækningen om 5x match worn Lyngby-trøjer samt en Hamalainen trøje fra hans tid i Dynamo Dresden!

STØT DE KONGEBLÅ
KØB DIN STØTTEBILLET HER!

Head-2-Head – seneste 10 indbyrdes kampe:
Lyngby Boldklub: 2

29. Victor Torp
30. Marcel Rømer

Rundens modstander: FC København
Efter et mindre succesfuldt efterår med trænerskifte og svingende resultater, har FC København nu fundet melodien i Superligaen og har siden seneste nederlag d. 8 november til FCM vundet syv kampe og spillet en enkelt uafgjort. Den tidligere Superliga-profil Viktor Fischer har vist god form siden årsskiftet og er på jeg tilbage til tidligere fordomsstyrke, og vil bestemt være en spiller der skal holdes styr på sammen med topscorer Jonas Wind når opgøret fløjtes igang mandag kl. 19:00.

BLIV KLAR TIL JUBILÆUMSÅRET
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles uden tilskuere, grundet covid-19 restriktioner

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.