LANDSHOLDSTRØJE PÅ HØJKANT

Mandag aften gæster FC København Lyngby Stadion i 3F Superligaen, og selv om kampen spilles uden tilskuere, er det muligt at købe en støttebillet og vise opbakning til Lyngby Boldklub.

Blandt de, der køber en støttebillet til hjemmebaneafsnittet, bliver der trukket lod om 1 ramme Faxe Kondi, unikke match worn spilletrøjer fra Lyngbys kampe i efteråret, en af Hamalainens kamptrøjer fra Dresden, samt en af Justin Shaibus Brentford trøjer.
Blandt alle udeholdets støttebilletter trækker vi lod om 1 ramme Faxe Kondi og retro items doneret af Piotre Haren

Men det er ikke alt. Nu er der kommet en ekstra præmie i puljen blandt alle, der køber en støttebillet.
En unik match worn landsholdstrøje fra Andreas Bjelland, der blev båret i VM Kvalifikationen i 2017 mod Montenegro på udebane den 5. oktober 2017.

Køb din støttebillet her: lbklive.dk/lbkfck