Professionel sparring til GDPR

GDPR kan være en svær størrelse at få styr på, og derfor var det for Lyngby Boldklub en kærkommen hjælp med sparring fra Susanne Siewers fra Siewers Consulting ApS.
Administrationschef Claus Skovbo fortæller:
Jeg kendte noget til GDPR, så jeg var ikke helt på bar bund, men når man for alvor tager hul på GDPR, så finder man ud af, hvor stort et område det er, der skal afdækkes,” siger han og uddyber:
Heldigvis havde vi i netværket Susanne Siewers, og hun har været en rigtig god læremester for mig. Hun udstråler engagement og professionalisme fra første minut, og jeg var helt tryg ved hendes faglighed,” siger han.

Efter første møde fulgte flere trop og dernæst en rapport som bliver brugt som arbejdsredskab i klubbens daglige arbejde med GDPR.
Hvis man ønsker en professionel sparringspartner, så kan jeg på det varmeste anbefale Susanne. At vi valgte at kontakte hende, er vi rigtigt glade for.

Siewers Consulting er din rådgivende partner i forhold til projektledelse, CRM og GDPR og optimering af brug af dine data. De har over 20 års erfaring i at optimere arbejdsprocesser i forhold til håndtering af data, CRM og professionel projektledelse

Mød Siewers Consulting her: https://siewersconsulting.dk/