Optakt & trup: Jagten på point fortsætter søndag mod BIF

Kampstart: Kl. 16:00 – D. 14/2, 2021
Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
TV: Canal 9

Søndag eftermiddag tager vi hjemme på Lyngby Stadion imod Brøndby IF, hvor 3F-Superligaens tophold kommer på besøg med kickoff kl. 16:00. Rækken begynder at spidse til både i toppen for BIF men også for De Kongeblå, der skal jagte point og fortsætte det gode spil søndag. Kampen spilles grundet covid-19 restriktioner uden tilskuere, hvor Lyngby Boldklub til dette opgør alligevel næsten kan melde udsolgt grundet støtten fra fans der har købt støttebilletter.

Gennem den seneste uge har klubben solgt støttebilletter til opgøret på søndag, hvor fans kan støtte Lyngby Boldklub gennem en virtuelbillet. Her går alle pengene ubeskåret til klubkassen som en donation, hvor vi nærmer os 6000 billetter solgte!
Du kan finde din billet gennem linket nedenfor!

STØT DE KONGEBLÅ
KØB DIN STØTTEBILLET HER!

Head-2-Head – seneste 10 indbyrdes kampe:
Lyngby Boldklub: 3

26. Frederik Gytkjær
29. Victor Torp

Rundens modstander: Brøndby IF
Søndag gæster føreholdet fra 3F-Superligaen Lyngby Stadion, hvor holdet fra Vestegnen før runde 16 indtager førstepladsen efter en hidtil flot sæson. Gæsterne kommer til opgøret med et uafgjort resultat i bagagen fra seneste runde imod AaB, imens Niels Frederiksens tropper sejrede ude imod FCN i årets første runde efter vinterpausen. Dermed kommer BIF til opgøret med selvtillid hvor jagten på det danske mesterskab skal fortsættes, med aktuelt et enkelt point ned til FCM på anden pladsen. Med på holdet er de tre tidligere Lyngby-spillere  Rezan Corlu, Michael Lumb og Jonathan Ægidius.

BLIV KLAR TIL JUBILÆUMSÅRET
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles uden tilskuere, grundet covid-19 restriktioner

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.