Bødekassen køber støttebilletter

Flere spillere har købt støttebilletter, men nu er der også tikket et større køb af 100 støttebilletter ind fra spillernes bødekasse.

Mathias Hebo fortæller:
“Mange af os har købt støttebilletter selv, og vores familier har også haft dankortet oppe, men at se tallet på hjemmesiden bare stige gør os spillere så stolte af den opbakning, der er, og det er så fedt, at Vestegnen anerkender, at Lyngby også er en ægte klub, og de derfor støtter op og fylder udeafsnittet,” siger Mathias Hebo, der fortsætter:
“At der er denne opbakning, giver os bare lige det der ekstra skub i ryggen frem mod kampen på søndag, og det ville da være fedt, hvis vi sammen kunne slå rekorden fra sidst, der vist ligger omkring de 8.500,” slutter han.

Sidst Lyngby og Brøndby tørnede sammen, var der 8.547 på lægterne. Onsdag aften kl. 20.00 er der købt lige knap 4.000 støttebilletter.

Køb din støttebillet her.