“Det aftvinger respekt”

Her til morgen rundede salget af støttebilletter 2000 stk. til kampen mod Brøndby IF, og i skrivende stund nærmer tallet sig 2500. Heraf var halvdelen fra Vestegnen.

Den opbakning har rørt holdleder Henrik “Lux” Sørensen dybt, og han har nu valgt at give et helt unikt bidrag:
“At vores egne har støttet så flot, overrasker mig ikke, men jeg er stolt af det, men jeg synes også, det er så flot, at Brøndbys fans viser støtte og format ved at gøre, som de gør. Jeg har aldrig givet en trøje væk fra min personlige samling før, men jeg har valgt, at jeg vil donere Mogens Kroghs kamptrøje fra mesterskabssæsonen 1996/1997 til lodtrækning blandt alle dem, der har købt billet i udebaneafsnittet,” siger en tydeligt rørt holdleder, der slutter:
“Det aftvinger stor respekt, at Vestegnen støtter vores klub, så det er mit bidrag og min respekt for deres opbakning.”

Køb støttebillet her.