Optakt & trup: Mulige debutanter i truppen til AGF-opgør

Spillested: Ceres Park
Kampstart: Kl. 18:00 – D. 7/2, 2021
TV: TV3 Sport

Søndag eftermiddag skal de gode takter fra midtuge opgøret imod OB følges op, når vi gæster AGF i 3F-Superligaens runde 15. Her venter et af rækkens tophold på udebane, hvor vi sidste sæson fik point på Ceres Park efter en flot Corlu-scoring. Dermed venter et spændende opgør, hvor Svenn Crone og Magnus Kaastrup begge har mulighed for at få deres første minutter i Lyngby-trøjen!

Vi håber mange af jer vil støtte os hjemme fra stuerne, hvor du kan dele samt tagge Lyngby Boldklub og vise os din støtte!

LYNGBY BOLDKLUB FYLDER 100 ÅR
FIND DIN JUBILÆUMSTRØJE HER!

Truppen til kampen:
1. Thomas Mikkelsen
28. Frederik Schram
2. Kasper Enghardt
4. Svenn Crone
6. Frederik Winther
7. Emil Nielsen
9. Lasse Fosgaard
10. Rasmus Thellufsen
11. Magnus Kaastrup
16. Christian Greko Jakobsen
18. Kevin Tshiembe
19. Magnus Warming
20. Kasper Jørgensen
21. Lucas Ørneborg
23. Pascal Gregor
25. Emil Kornvig
26. Frederik Gytkjær
29. Victor Torp
30. Marcel Rømer

19-spillere er i bruttotruppen, en sorteres fra til kampen. Jens Martin Gammelby og Mathias Hebo sidder begge over med karantæne i opgøret mod AGF, imens Brian Hamalainen er ude med en alvorlig knæskade.

Rundens modstander: AGF
David Nielsens AGF-hold kæmper aktuelt med i toppen af 3F-Superligen, hvor Århusianerne har muligheden for at spille sig i top tre med en sejr, alt efter hvordan eksterne resultater flasker sig. Holdet kommer til opgøret med en uafgjort i bagagen, efter seneste 0-0 kamp ude imod Vejle Boldklub. AGF råder over Superliga-bomber og tidligere Lyngby-topscorer Patrik Mortensen, som har gang i endnu en flot sæson i dansk fodbold. Dertil har AGF også de to tidligere Lyngby-spillere Casper Højer og Bror Blume i truppen, som træner David Nielsen tog med sig til i vinteren 2018.

BLIV KLAR TIL VINTEREN
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles uden tilskuere

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske