LOGISTIKKOMPAGNIET TAGER EN SEJR MED IND I PARTNERSKABET

Samarbejdsaftalen blev underskrevet kort tid før, at OB og Lyngby løb på banen, og derfor glæder det Jan Dewald Hansen og Logistikkompagniet, at partnerskabet kom godt fra start med en sejr onsdag aften.
Vores produkt er vores medarbejdere, og vi er interesserede i at støtte og bidrage i lokalområderne, hvor vores medarbejdere bor og lever, og netop derfor er et samarbejde med idrætslivet et godt match for os,” siger Jan Dewald Hansen, der fortsætter:
“Dét match håber jeg også, at vi har fået i partnerskabet med Lyngby Boldklub, hvor jeg glæder mig til at blive en integreret del af netværket i mange år frem, og nu havde jeg jo fornøjelsen af at møde flere fra ledelsen og bestyrelsesformand Tommy Petersen til sæsonens første – men helt sikkert ikke sidste sejr onsdag aften,” smiler han og lover at være engageret og synlig i klubbens netværk:
Jeg håber at kunne bidrage i partnerkredsen med min mange års erhvervserfaring og indsigt, og jeg glæder mig til at møde alle, efterhånden som forholdene normaliseres. Ligeledes håber jeg, at der er nogle, der kunne finde Logistikkompagniets forretningsmodel indenfor fleksible og aktivitetsbaseret lagerbemanding interessant for deres virksomhed, og jeg står altid klar til en kop kaffe – virtuelt eller fysisk.”

Mød Logistikkompagniet og Jan her:

Billedet fra venstre:
Lars Bendixen, Formand FOL
Lars Krejberg Petersen, Bestyrelsesformand Logistikkompagniet
Jan Dewald Hansen, CEO Logistikkompagniet
Janni Møller Thomsen, Business Brand Manager, Lyngby Boldklub
Tommy Petersen, Formand Lyngby Boldklub.

#SammenforLyngby #NumedenpartneremerefraFyn