Optakt & trup: Turen går til Odense i forårets første kamp

Spillested: Nature Energy Park
Kampstart: Kl. 18:00 – D. 3/2, 2021
TV: Eurosport2

Onsdag aften er det igen tid til Superliga-fodbold for Lyngby Boldklub, som møder OB på Nuture Energy Park onsdag aften kl. 18:00. Efter en god opstart i januar måned med flere gode træningskampe, er De Kongeblå klar til jagte overlevelsen i 3F-Superligaen hvor missionen starter på Fyn. Vi glæder os til at tage kampen op imorgen, hvor Lyngby-holdet skal jagte tre point når kampen sparkes i gang kl. 18:00 på Eurosport2.

“Opstarten har været god ud fra forudsætningerne, hvor holdet har haft en super optakt da både den taktiske og fysiske udvikling er gået over alt forventning på så kort tid. Vi tror på at holdet har rigtig gode muligheder i foråret for at opnå det der skal til, men vi dog skal tage højde for forudsætningerne i rækken og har en god tro på tingene” udtaler cheftræner Carit Falch, som ser frem til morgendagens opgør.

“Vi skal slå Odense med tro på egne evner samt blive ved med at holde fast i vores koncept som senest også gav pote i en god træningskamp mod AaB, hvor begge hold mødte op i noget nær stærkeste opstilling” slutter cheftræneren af, inden det går løs imorgen kl. 18:00 i Odense.

LYNGBY BOLDKLUB FYLDER 100 ÅR
FIND DIN JUBILÆUMSTRØJE HER!

Vi har i samarbejde med OB og Faxe Kondi sendt vores spillere i direkte duel mod Odenses, hvor du kan gætte på vinderne gennem linket nedenfor og blandt andet vinde en signeret spilletrøje, 4 stk. 7-dages abonnementer til Discovery+ og 2X2 stk. rammer Faxe Kondi

DELTAG I FAXE KONDI-KONKURRENCEN HER!

Truppen til kampen:
29. Victor Torp
30. Marcel Rømer

Rundens modstander: OB
Årets første modstander befinder sig aktuelt på niende pladsen i 3F-Superligaen, hvor fynboerne har samlet 16 point i 13 kampe hidtil. OB kommer til kampen med to sejre, et uafgjort og et nederlag i bagagen fra januar-måned hvor klubben har formået at holde på holdets største profiler i Emmanuel Sabbi, Oliver Christensen samt fynboerne stadig råder over de tidligere Lyngby-profiler Jeppe Tverskov, Oliver Lund og Ryan Laursen.

BLIV KLAR TIL VINTEREN
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles uden tilskuere

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.