Jonathan Ægidius solgt til Brøndby IF

Jonathan Ægidius er blevet solgt til Brøndby IF, der dermed får Lyngbys U19-keeper med øjeblikkelig virkning.

Lyngbys 18-årige målmand havde tidligere i transfervinduet skrevet under med Brøndby IF, men det står nu klart at han skifter til Vestegnen med øjeblikkelig virkning. Det er den bedste løsning for alle parter, fortæller Andreas Byder:

“Siden Jonathan kom til Lyngby fra Nordsjællands overskudslager har han udviklet sig meget takket være en stor indsats fra trænerstaben og især målmandstræner, Thomas Villadsen. Det er ingen hemmelighed, at denne sag har haft et ærgerligt forløb. Derfor er det bedst for alle parter, at vi kommer videre, og vi ønsker ham held og lykke i fremtiden,” fortæller Andreas Byder.

Jonathan Ægidius har spillet i Lyngby i en årrække, og han fik i efteråret debut i Sydbank Pokalen, da han kom ind med 17 minutter igen i 9-0-sejren over Slagelse B&I.

Lyngby Boldklub ønsker Jonathan Ægidius held og lykke i fremtiden.