HOMEBY.DK KLAR MED OPBAKNING TIL DE KONGEBLÅ

Selv om det ikke er lige om hjørnet, at LB MorgenNetværket kan mødes fysisk til netværksmøder, har Homeby.dk med Heidi Nielsen i spidsen alligevel valgt at blive medlem.

Jeg har hørt på vandrørene, at der både er en god dynamik sammen – og sammen hver for sig. Jeg er enormt social og har brug for endnu mere energi i en meget forandret tid, og den energi får jeg ofte af andre mennesker, og i første omgang kan jeg godt få det virtuelt, som jeg ved, Lyngby Boldklubs morgennetværk gør sig meget i,” fortæller Heidi Nielsen, der driver webshoppen Homeby.dk med bæredygtige virksomhedsgaver.
Jeg savnede i mine 20 år i IT og Sikkerhedsbranchen ofte én sparringspartner med en bred pallette af muligheder, når jeg skulle give gaver til kollegaer og kunder, og derfor startede jeg Homeby.dk. Det har vist sig, at rigtigt mange virksomhedsejere, personlige assistenter eller marketingafdelinger har præcis samme behov, og der kan vi hjælpe,” fortæller Heidi og understreger, at Homeby.dk har fokus på bæredygtighed, personlig service, kvalitetsvarer og danske brands.

Når først portene på Lyngby Stadion igen åbnes, står Heidi Nielsen klar til også at bakke op om de kongeblå på grønsværen.
”Vi er en virksomhed, der gerne støtter op om sportshold, samt TUBA-børnene. Det er en vigtig værdi for mig at stå sammen i medgang og modgang, og i denne tid er der mange klubber, der trænger til et ekstra skulderklap, og det ønsker jeg at være med til at give de hårdtarbejdende kongeblå. Både på og udenfor banen.”

Mød Heidi og Homeby.dk på www.homeby.dk

#SammenforLyngby