DIGITAL FANAFTEN LIVE FRA TRANSFERDAY!

Mandag aften kl. 19.30 præsenterer vi i samarbejde med Blue Energy DIGITAL FANAFTEN live fra klubhuset på transfer deadline day via vores youtube-kanal.

Andreas Byder, Nicas Kjeldsen og Carit Falch gæster studiet, og Jakob Jermiin kommer og fortæller os om jubilæumsårets aktiviteter, mens vi også skal høre fra flere af spillerne undervejs – og afsløre nye varer fra jubilæumskollektionen.
Aftenen er også krydret med konkurrencer, hvor du kan vinde flotte præmier fra Faxe Kondi, GuldkantsDanmark.com og Dagli’Brugsen Ørholm.

Men du skal også deltage. Du kan sende en mail til jmt@lyngby-boldklub.dk og skrive spørgsmål til alle i klubben, og vi vil forsøge at besvare så mange som muligt i udsendelsen.

💙 SAMMEN FOR LYNGBY 💙