NETVÆRKET UDVIDES MED KRONE ADVOKATER

Med Anders Fisker som den aktive deltager træder Krone Advokater ind i LB MorgenNetværket, og han var allerede en aktiv medspiller på eftermiddagens digitale netværksmøde.

Vi vil gerne være juridisk sparringspartner for de lokale i området – både erhvervsdrivende og private, og derfor er netværket en rigtig god måde at komme ud og mødes på og samtidig støtte op om byens fodboldhold,” siger Anders Fisker, der fortæller, at Krone Advokater driver både et ejendomsselskab og et advokatkontor.
Vi beskæftiger os mest med fast ejendom, selskabsforhold og familieret, hvor vi bistår flere virksomheder, der uforpligtende kan kontakte os, hvis de har brug for en vurdering af en mulig sag eller har juridiske spørgsmål,” fortæller Anders Fisker, der uddyber, at Krone Advokater kan hjælpe virksomheder med eksempelvis selskabsforhold, kundeaftaler, tvister med kunder, inkasso og retssager.
Vi kan også hjælpe privatpersoner med det meste, herunder køb af ejendom, dødsboer, naboret, skilsmisser, samvær og retssager.

Krone Advokater håber, at de med en aktiv deltagelse og partnerskabet i Lyngby Boldklub kan skabe større kendskabsgrad blandt byens borgere og virksomheder.
”Vi håber også, at vi kan møde nye mulige samarbejdspartnere, som vi kan benytte os af, og vi ved at lære de andre netværksdeltagere at kende og give dem og derigennem os mulighed for at tiltrække kunder og få sparring om stort og småt.”

Mød dem her: https://kroneadvokater.dk/

#SammenforLyngby