Optakt: AaB & Helsingør venter i opstartens sidste to træningskampe

Onsdag d. 27/1: AaB 13:00
Liveopdateringer: Følg med på Lyngby Boldklubs Instagram profil
TV: AaB-kampen livestreames gennem Nordjyske med abonnement

Opstartens sidste to træningskampe venter for Lyngby Boldklub i denne uge, hvor holdet skal møde FC Helsingør fra 1. division tirsdag samt AaB fra Superligaen om onsdagen. Dermed får samtlige kampklare spillere muligheden for minutter i benene frem imod sæsonstart, hvor OB venter i første runde efter vinterpausen. Det er muligt at følge med i kampene på vores Instagram konto, samt kampen imod AaB bliver vist live og online på mediet Nordjyske.

Begge opgør spilles på udebane, hvor der ikke vil være adgang for fans grundet covid-19 restriktioner.

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Tirsdagens modstander: FC Helsingør
Sidste opstart mødte vi ligeledes FC Helsingør i en træningskamp, som blev vundet af De Kongeblå i sommers. Nu venter FCH igen i en testkamp, hvor formen skal finpudses imod nummer otte fra 1. division som fik en forrygende start på livet i landets næstbedste række efter oprykningen i sommers. Kampen bliver også et muligt gensyn med flere tidligere Lyngby-profiler hvor værterne blandt andet råder over Nicolai Geertsen, Jeppe Kjær, David Boysen og Jonas Henriksen.

Onsdagens modstander: AaB
Opstartens sidste træningskamp venter ude imod AaB i Nordjylland, hvor Carit Falch får sidste mulighed for at se sit hold i kamp inden det går løs i Superligaen. AaB kommer til opgøret med et 1-3 nederlag i bagagen fra sidste træningskamp imod FC Midtjylland, samt med ny cheftræner ved roret i form af Marti Cifuentes der er kommet til henover vinteren. AaB har ikke hentet nogen bemærkelsesværdige spiller til klubben i dette transfervindue, og råder stadig over Superliga-profiler som Lucas Andersen, Oscar Hiljemark og Jacob Rinne.

BLIV KLAR TIL JUBILÆUMSÅRET
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Opstartsprogrammet 2021
– Lyngby Boldklub 5-2 HIK
– Fremad Amager 1-4 Lyngby Boldklub
– FC Helsingør – Lyngby Boldklub, d. 26/1
– AaB – Lyngby Boldklub, d. 27/1

Information & Adgangsforhold
–  Kampene spilles UDEN tilskuere
– Kampen imod AaB kan ses online gennem Nordjyske med abonnement
– Følg med på vores Instagram-profil for billeder og liveopdateringer

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.