CRM NORDIC ENGAGERER SIG I LYNGBY BOLDKLUB

Med Ronni Thomasen som pennefører på kontrakten har CRM Nordic lavet en lang aftale med Lyngby Boldklub, der både indeholder netværksmedlemskab og implementering af et nyt CRM-system for Lyngby Boldklub.

“Vi har kun hørt godt om netværket i og omkring Lyngby Boldklub, så det var helt naturligt for os, der har siddet i netværk i mange år og mener, det er vejen frem for vækst, at engagere os et sted, hvor vi føler, det kan skabe værdi,” siger Ronni Thomasen, der fortsætter:
“Vi håber, at vi kan finde nye relationer i netværket, som kan blive nye leverandører eller kunder, men det vigtigste for mig i et netværk er, at man tør, kan og vil bruge og hjælpe hinanden,” siger Ronni, der slutter:
“Vi glæder os til, at verden bliver god igen, og vi også fysisk kan skabe nye relationer, møde kunder, leverandører og give en masse kram og have sjove stunder sammen – og nu også til fodbold i Lyngby. Det glæder vi os til.”

Mød dem her:

Ronni Thomasen vil deltage i AC Gruppen.

#SammenforLyngby